Verslag Balk Duurzaam Cup 2019 (nu ook met foto’s)

14 Jan 2019 | Laatste Nieuws

Op 4 en 5 januari 2019 organiseerde SVF Cothen voor de tweede keer een groot regionaal zaalvoetbaltoernooi in Sporthal De Rijnsloot. Alle jeugdteams van SVF Cothen streden, tezamen met vele jeugdteams van onder meer CDW, Aurora, Odijk, DEV, Schalkwijk,
’t Goy, HDS, BZS en 4 G-teams om de felbegeerde ‘BALK DUURZAAM CUP 2019’.

Twee dagen zaalvoetbal zorgde voor een sportieve start van het voetbaljaar 2019! Op vrijdag 4 januari 2019 trapten de jeugdteams JO 7, JO 8 en MO 15 af; de overige jeugdteams speelden hun wedstrijden op zaterdag 5 januari 2019. In wedstrijden van 12 minuten zorgen de regionale talenten voor strijd, passie en technische hoogstandjes. De massaal aanwezige toeschouwers, muzikaal ondersteund door DJ Ton Doeser, zorgden voor een echte toernooi-entourage!

Vanuit SVF Cothen wordt teruggekeken op een uiterst geslaagd toernooi, waarbij het succes het beste uitgedrukt kan worden in de navolgende statistieken: 53 zaalvoetbalteams, 13 poules, 380 voetballers, 83 wedstrijden, 14 sponsoren, vele vrijwilligers, volle tribunes en geen noemenswaardige blessures… Heerlijk dat zaalvoetbal weer onderdeel uitmaakt van de activiteitenkalender van SVF Cothen.

Iedereen die betrokken is geweest bij het realiseren van dit toernooi, bedankt voor je bijdrage… Super!

In het fotoalbum vindt u de foto’s die tijdens het evenement zijn gemaakt. Foto’s zijn gemaakt door René van Leeuwen.