Verloting vrijkaarten voor de wedstrijd FC Utrecht – FC Emmen

02 Sep 2018 | Laatste Nieuws

Beste SVF-ers,

Wij zijn erg blij dat SVF Cothen ook dit jaar weer onderdeel is van de RAC-samenwerking met FC Utrecht! Als dank ontvangen wij 30 vrijkaarten voor de wedstrijd FC Utrecht – FC Emmen op zondag 16 september 2018.

Deze kaarten stellen wij beschikbaar aan de leden van SVF middels een verloting. Iedereen mag meedoen en maakt evenveel kans om de wedstrijd bij te wonen. Vanaf maandag 3 september kun je een briefje invullen en deponeren in de doos. Beide aanwezig in het hok van Joop.

Op dit briefje schrijf je je voornaam en achternaam, team waarin je speelt, telefoonnummer en e-mail. De trekking is op maandag 10 september tijdens de bestuursvergadering. Direct daarna worden alle winnaars op de hoogte gesteld.
De kaarten zijn af te halen op zaterdag 15 september in het hok van Joop.

De verloting is niet leeftijdsgebonden en daarom stellen we per winnaar 2 kaarten beschikbaar. Dus in totaal zijn er 15 winnaars. Omdat je 2 kaarten wint mag je een ouder/voogd, vriend of vriendin meenemen. Wij hopen uiteraard op veel deelnemers en wensen alle winnaars op voorhand veel plezier bij de wedstrijd van FC Utrecht – FC Emmen

Met sportieve groet,

Sander Botman en Erwin Rieff