Van de voorzitters 20-07

20 Jul 2020 | Laatste Nieuws

De laatste vergaderingen worden afgerond, de voorlopige teamindelingen zijn bekend, de vrijwilligers die volgend seizoen weer aan de slag gaan zijn ook bekend (misschien een uitzondering daargelaten), kortom we kunnen met vakantie. Wat een raar seizoen was het. Zo ligt in één keer alles stil en zo rond je het seizoen weer af.Natuurlijk zijn we alweer bezig met het nieuwe seizoen. Als ik even voor mezelf mag spreken ben ik alweer druk met de jubileumcommissie en de activiteitencommissie. Samen werken we aan een geweldig jubileum maar ook aan zaken als een vrijwilligersfeest, Sinterklaas, Kerstafsluiting enzovoorts. Hoe we dat gaan doen bespreken we vanavond want door al die maatregelen hebben we er een aantal extra uitdagingen bij. We doen ons best en soms meer dan dat. We zijn ons ervan bewust dat we niet iedereen tevreden kunnen stellen hoe graag we dat ook willen. En mocht je toch niet tevreden zijn over de gang van zaken laat het ons dan gerust weten. Kritiek leveren mag maar dan wel opbouwende kritiek. Geen enkele vrijwilliger zit erop te wachten om afgebrand te worden. Want vrijwilligerswerk moet vooral leuk zijn!!

Het bestuur kijkt uit naar de 2e helft van dit jaar. We gaan ervanuit dat we weer lekker kunnen voetballen en gezellig tijd met elkaar kunnen doorbrengen. Samen maken we er weer wat van. Het bestuur rond de laatste vergaderingen af en wij wensen jullie allemaal een hele fijne tijd toe!Geniet ervan, let op jezelf en je dierbaren en we zien jullie weer graag op ons sportpark.

Fijne vakantie!

Claudia en Erwin