Van de voorzitters

20 Jun 2018 | Laatste Nieuws

De een na laatste bestuursvergadering van dit seizoen en er stonden veel punten op de agenda. Naast de lopende projecten kijken we ook naar het volgende seizoen. Wat loopt goed en wat kunnen we verbeteren? We hebben 2 punten kunnen benoemen die we willen verbeteren, namelijk communicatie en samenwerken. Aan het bestuur de schone taak om hier over na te denken en een actieplan voor te maken. Maar daar hebben we ook de hulp van de leden voor nodig.  Heb je ideeën hoe we bovenstaande punten kunnen verbeteren? Spreek dan een bestuurslid aan en vertel hem of haar je idee. Alleen samen kunnen we zaken veranderen.

De meeste seizoensafsluitingen zijn geweest. Dankzij de vele vrijwilligers hebben een heleboel kinderen weer kunnen voetballen. Ook al loopt een seizoen niet altijd zoals jij het graag wilt, neem even de tijd om die vrijwilliger een hand of een schouderklopje te geven. En dan niet alleen de trainers en leiders maar denk ook eens aan alle vrijwilligers die iets organiseren, achter de bar staan, ervoor zorgen dat het complex schoon en onderhouden blijft of de gasten opvangen tijdens de wedstrijden. Zij zorgen ervoor dat SVF een leuke club is waar iedereen kan voetballen en dat mag ook wel eens gezegd worden.

We willen dan graag ook nog wat hulp inroepen voor de SVF DOET!! dag op 30 juni. Kom ons helpen schoonmaken, herstellen, schilderen en opruimen. Voor ontbijt en lunch wordt gezorgd. Geef je op bij Jan Willem van Rooijen en geef gelijk jouw arbeidsvitaminen door!
SVF rekent op jullie!

Erwin en Claudia