Van de Voorzitter

19 May 2020 | Laatste Nieuws

Het is nu een aantal weken geleden dat we het bericht kregen dat alle trainingen, wedstrijden en zelfs het sportpark dicht moesten. Er volgt dan een spoedoverleg met het bestuur over de grote vraag “EN NU?”. Ondertussen zijn we al aardig wat weken verder en worden we nog steeds overspoeld met corona-nieuws.

Gelukkig zijn de trainingen voor de kleinsten maar ook voor de jeugd en de senioren weer begonnen. Er wordt wel wat gevraagd van de trainers. Ze moeten de trainingen aanpassen zodat die corona-proof zijn. Ze moeten ervoor zorgen dat er handen gewassen kunnen worden en dat iedereen volgens de goede routes naar binnen en buiten gaat. Gelukkig is iedereen enthousiast en krijgen we dit ook weer voor elkaar. En voor degene die zich hier toch niet aan willen wagen, alle respect!

Ondertussen zijn alle activiteiten of evenementen bij SVF verplaatst naar volgend jaar. Met pijn in ons hart hebben we dit allemaal afgezegd. Dit jaar wilden we het 75-jarig jubileum vieren. We hadden 2 dansavonden georganiseerd waar mensen kaarten voor gekocht hebben. Helaas gaan deze avonden niet door. Maar de kaarten zijn gekocht en behouden hun waarde voor volgend jaar. Ik ga er dan ook vanuit dat iedereen er dan gewoon is en we lekker feest kunnen vieren.  Het Afsluitweekend en de Jeugdweek gaan ook niet door. Dit jaar is het stil bij SVF.

Gelukkig worden er achter de schermen alweer dingen ondernomen en gepland. We moeten er eerst voor zorgen dat iedereen veilig kan voetballen. En als we straks weer gebruik mogen maken van de kantine dat dat op een veilige manier kan. Het kost wel wat denk-en uitzoekwerk maar dat maakt het ook weer leuk.

Ik mis SVF en alle SVF-ers. Ik hoop dat we snel weer met zijn allen bij elkaar kunnen zijn om lekker te voetballen en te genieten van ons cluppie!

Blijf gezond en denk aan elkaar.

Claudia

Schrijf je in voor de nieuwsbrief