Van de voorzitter

11 Mar 2020 | Laatste Nieuws

Na een poosje uit de lucht geweest te zijn heb ik nu weer het één en ander te melden over het wel en wee binnen SVF. Vandaag ga ik het alleen maar hebben over feestjes!! En als ik zo naar het weer kijk kunnen we dat wel gebruiken.

We hebben natuurlijk de jubileum week daar kom ik wat verderop in dit artikel op terug. Het was een goede gewoonte bij SVF om elk jaar een vrijwilligersfeest te organiseren. Helaas is dit door verschillende redenen er nu een aantal jaar niet van gekomen. Maar daar komt vanaf dit jaar verandering in.  Zet  19 september 2020 maar vast in de agenda! Dan hebben we het jaarlijkse SVF Vrijwilligersfeest. Met een aantal vrijwilligers hebben we een werkgroepje gevormd dat dit jaar het feest gaat organiseren.

Heb je een leuk idee of wil je graag mee helpen in de organisatie??? Laat het me dan even weten. We kunnen nog wel wat hulp gebruiken.

Van 17 tot en met 21 juni 2020 hebben we de jubileum week omdat SVF 75 jaar bestaat.  Daar zijn wij natuurlijk bijzonder trots op. Even een klein stukje geschiedenis.

In 1929 werd onder de naam van V.I.O.D (Vooruit Is Ons Doel) een voetbalvereniging opgericht. In 1930 besloot men in de competitie te gaan voetballen en werd de naam veranderd in Fortissimo wat “zeer krachtig” betekent. Tijdens de tweede wereldoorlog is het voetbal in verval geraakt en bestond de club niet meer. Na de oorlog op 1 augustus 1945 besloten enkele sportievelingen tot de heroprichting van de voetbalvereniging.

Om dit te vieren hebben we een leuk programma opgesteld:

Dit wil je niet missen!! Houd daarom vooral de website, FB  en de SVF Nieuwsflits in de gaten. Heb jij de SVF nieuwsflits nog niet ontvangen? Meld je dan aan via de website www.svfcothen.nl.

Vele handen maken licht werk.

We zijn dus nog op zoek naar vrijwilligers die een handje willen helpen. Dat kan op allerlei gebieden. Een keer bardienst, helpen met schoonmaken, bestuursdiensten voor de jeugd, scheidsrechters, de SVF doet dag! Kortom er zijn altijd wel klusjes die gedaan moeten worden. Heb je een klusje waarvan je vindt dat er gedaan moet worden of jeuken je handen om iets aan te pakken? Let me know! Samen kijken we wat we er aan kunnen doen.

We hebben nog een aantal leuke wedstrijden die er op ons complex gespeeld gaan worden door zowel de senioren als de jeugd. Ik wil dan ook iedereen van harte uitnodigen om onze spelers en speelsters eens een keer te komen aanmoedigen. En vooral als het weer straks wat beter is is het heerlijk vertoeven bij SVF.

Tot ziens bij SVF!

Claudia