Valleivogels JO15-1 tegen SVF JO15-1

17 Sep 2017 | JO15-1, Junioren

Zaterdag 2 september, we begonnen vroeg aan de dag door om 08:45 te vertrekken naar Scherpenzeel, de bekerwedstrijd tegen Valleivogels.

Eenmaal op het veld begonnen aan de warming up had iedereen wel wat klachten maar beet erdoor heen. Toen de wedstrijd om 10:00 begon was het spel zeer matig en al vroeg komt Valleivogels op 1-0 niet praatte met elkaar en het was één grote chaos en al gauw werd het 2-0.

Rust

Iedereen teleurgesteld over de matige eerste helft coaches Patrick en Edwin coachte op een paar belangrijke punten toen de 2e helft begon werd iedereen beter we begonnen te voetballen en te praten met mekaar creeërde acties en het spel werd beter helaas toch nog de 3-0 gescoord door Valleivogels en toen was het afgelopen.

Helaas volgende wedstrijd winnen we.

Groet Bram Merkx