Valleivogels JO10-1 tegen SVF JO10-1

02 Oct 2016 | JO10-1, Pupillen

Zaterdag 1 oktober waren wij op pad met ons team en speelden wij uit tegen de Valleivogels uit Scherpenzeel, onze coach Jan-Willem was er deze ene keer niet bij! Hij was een weekendje weg met de familie, dus ook Sjors was afwezig. Zijn vervanger was Stijn Raaijmakers. Mijn Papa Arthur van Woudenberg die samen met Jan-Willem coach is was er wel bij en wij hadden beloofd om de 3 punten mee naar huis te nemen.

Nadat we de opstelling gehoord hadden en de peptalk hadden gehad begon de wedstrijd om 10:30 uur, we konden al snel juichen Beau scoorde de 0-1 binnen een minuut! We voerde de druk nog iets verder op enĀ kregen diverse kansen en na 5 min was daar de 0-2 al doelpunt van Stijn. Wat een goal en we begonnen al bijna de polonaise te lopen, mijn papa waarschuwde ons en zei dat de buit nog niet binnen was. Net voor rust moest ik nog goed mijn best doen omĀ  te zorgen dat we geen tegen doelpunt zouden krijgen.

In de 2e helft schoot Sem gelijk op de paal, maar daarna zakte wij in en kwamen de Valleivogels al snel terug op 2-2 we moesten weer even wakker worden en gas gaan geven! Vervolgens zag ik Sven helemaal vrij lopen en schoot de bal heel ver uit en Sven tikte hem in het doel 2-3 we stonden weer voor even later lukte het Sem om er nog 1 te scoren 2-4. De Valleivogels gaven het nog niet op, en kwamen nog op 3-4 net voor het einde werd het nog spannend, maar wij bleven strijden en hebben gewonnen.

Het was een spannende wedstrijd en we hebben ons woord gehouden aan Jan-Willem, de 3 punten hebben wij mee naar huis genomen.

Groetjes
Dustin v. Woudenberg