Vacature 2e penningmeester

24 Feb 2021 | Laatste Nieuws

Enthousiaste 2e penningmeester (vrijwilligersbasis)

Nadat ik met veel plezier de rol van 2e penningmeester heb vervuld is het nu tijd om het stokje door te geven. Mijn verbinding met SVF wordt steeds minder doordat mijn kinderen gestopt zijn met voetballen. Dus het bestuur zoekt een nieuwe 2e penningmeester.

Wat ga je doen?

Je ondersteunt de 1e penningmeester door vooral de facturen van de PR commissie te verwerken in het programma Sponsit.  De tijdsbesteding is 1 à 2 uur per week maar dat kan aan het begin van het seizoen en aan het begin van het nieuwe jaar wat meer zijn.

Werkzaamheden

• Wekelijks de mailbox van de penningmeester bijwerken
  • Facturen vanuit de PR Commissie verwerken
  • Het programma Sponsit up to date houden met de juiste naw/emailgegevens
  • Regelmatig bijwonen van de bestuursvergaderingen (1 keer per maand) en indien nodig de vergaderingen van het dagelijks bestuur.

Wat zoeken wij?

Wij zoeken iemand:

• Met een administratieve achtergrond voor het maken van de facturen
  • Met enige boekhoudkundige kennis
  • Die nauwkeurig is
  • Die enthousiast is
  • Die deze werkzaamheden vanuit huis kan doen
  • Maar we zoeken vooral iemand die zin heeft om samen met het bestuur de dagelijkse administratie bij te houden.

Dus vind je het leuk om iets voor SVF te betekenen, meld je dan aan via penningmeester@svfcothen.nl of bij een van de andere bestuursleden. Dan drinken wij binnenkort een kop koffie om samen kennis te maken!

Tot snel!

Joyce Elbers

Schrijf je in voor de nieuwsbrief