Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 2018

24 Sep 2018 | Laatste Nieuws

Beste Leden,

Het bestuur van SVF nodigt u uit voor de Algemene Ledenvergadering op dinsdagavond 9 oktober 2018 om 20.00 uur in de kantine van SVF.

Jaarlijks wordt er een Algemene Leden Vergadering (ALV) uitgeschreven voor alle leden van SVF.  Het Bestuur van SVF hecht veel waarde aan deze vergadering en hoopt dat de leden in grote getalen aanwezig zijn op deze ALV. Het Bestuur zal tijdens deze vergadering de leden informeren over de plannen rondom de toekomst van SVF om zo gedragenheid en goedkeuring te krijgen voor het verder uitrollen van deze plannen.  Het bestuur van SVF hoopt alle leden te mogen verwelkomen voor de ALV.

Na afloop kan er nog nagepraat worden met de bestuursleden.

De notulen en het jaarverslag zijn op te vragen bij het secretariaat (secretariaat@svfcothen.nl) en de financiële stukken bij de penningmeester (penningmeester@svfcothen.nl)

Met vriendelijke groeten,

Het bestuur van SVF