U.V.V te sterk voor S.V.F.

10 Nov 2015 | Heren zondag, Senioren, SVF 1

SVF1 was afgelopen zondag te gast bij UVV in Vleuten. UVV staat op dit moment derde in de competitie, dus aan de bak voor SVF!

Maar voordat de mannen het veld op gingen was er eerst een leuke voorwedstrijd van uit de SVF E3 en E4 tegen hun leeftijdsgenoten van UVV.

Er waren kansen over en weer maar die werden door geen van beide teams verzilverd. Een gelijkwaardige pot met een gelijkwaardige uitslag: 0-0.   Een resultaat waar het 1e elftal misschien vooraf voor zou tekenen ?

Na de aftrap UVV1 – SVF1 was al snel te zien dat U.V.V. het S.V.F heel lastig zou maken.  S.V.F kreeg geen grip op de wedstrijd. De thuisploeg won de meeste duels en wist elkaar beter te vinden.

S.V.F kwam maar sporadisch in het strafschopgebied van de tegenstander en had veel moeite om de bal uit hun eigen strafschopgebied te krijgen, waarbij U.V.V. er voor zorgde dat dit alles te gehaast moest gebeuren en zodoende de bal weer werd   ingeleverd bij U.V.V.   Met deze tactiek wist U.V.V. voor rust  tweemaal te scoren.

Uvv - SVF 2 klDe 2e helft begon voor S.V.F met een wissel. Freek Leferink werd vervangen door Sam Odijk. Het spel van S.V.F werd gaandeweg iets beter en dat resulteerde  in een paar leuke aanvallen. U.V.V. bleef echter de betere ploeg zowel voetballend, maar ook  door slimmer met bepaalde situaties om te gaan.  Jammer dat Sam Odijk niet de kans benutte om de stand op 2-1 te brengen, toen hij alleen op de keeper afging. De keeper bleef echter goed naar de bal kijken en belemmerde Sam om te scoren.
U.V.V. scoorde nog een keer en met een eindstand van 3-0  hielden zij de drie punten in Utrecht en hadden hier ook het meeste recht op.

Zondag 15 oktober speelt S.V.F tegen de koploper P.V.C.V.  Zij zijn nog ongeslagen deze competitie. Voor S.V.F. een reden om boven hun kunnen uit te stijgen en voor een mooie pot voetbal te zorgen !

Voor alle foto’s kijk in het album.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief