U.V.V. een maatje te groot

04 Apr 2016 | Heren zondag, SVF 1

Het grootste verschil tussen SVF en UVV was de strijd in het zestien meter gebied. Op het middenveld was SVF niet echt de mindere van UVV, maar UVV wist hun kansen heel effectief om te zetten in een doelpunt.

Voor rust heeft UVV twee kansen gehad en het waren gelijk twee doelpunten. Deze effectiviteit mist SVF. Scorend vermogen komt SVF deze gehele competitie al tekort. SVF moet het hebben van een inzet die meer dan honderd procent is. Alleen dan is het mogelijk een puntje te pakken.

Na de rust, die ingegaan was met een stand van 0-2  was het al heel gauw 0-3. Heel veel supporters waren nog niet uit de kantine en zelfs ik stond nog niet op mijn plek om het een of ander vast te leggen.  UVV bleef de kansen benutten en wist nog  tweemaal te scoren, zodat de eindstand 0-5  werd.

Toch blijf de situatie op de ranglijst ongewijzigd. De concurrentie verloor ook allemaal en ook met grote cijfers.

a.s. Zondag 10 april speelt SVF uit tegen de koploper PVCV, die heel dicht bij een kampioenschap zijn. Voor SVF is het zaak om de komende wedstrijden enkele puntjes te pakken, zodat in ieder geval directe degradatie ontlopen kan worden.

Foto´s van deze wedstrijd staan in het album.