Pupil van de week: Tygo

29 Dec 2022 | Pupil van de week

Op zaterdag 10 december was ik pupil van de week bij S.V.F. Ik vond het een beetje spannend om pupil van de week te zijn. Vooral de aftrap nemen aan het begin van de wedstrijd vond ik spannend.

Ik ging met papa en mama naar S.V.F. toe en daar was Yvette om ons de hele dag te begeleiden. Ik mocht een aantal dingen doen, zien en meedoen die je normaal niet mag. Ik kreeg een verrassing van S.V.F. waar op staatpupil van de week, die vind ik heel cool! Toen ging ik de kleedkamer van het eerste team in met Yvette. Zij stelde mij voor aan de grote jongens. Toen gingen we warm lopen en over passen, hier bleef Mick bij mij omdat het ijskoud was en Yvette lekker warm binnen bleef. Hierna gingen we de kleedkamer weer in om ons klaar te maken voor de wedstrijd.

Ik mocht de aftrap nemen, ik vond dat erg spannendmaar het lukte! Omdat het erg koud was mocht ik bij de reserve spelers onder een warme deken in de dug-out zitten. Hier kwam ik erachter, dat er in het team nog een Tygo speelt, dat is nummer 6! In de rust mocht ik opwarmen met warme chocomel in de bestuurskamer. Na de spannende wedstrijd kreeg ik een verrassing, waar alle spelers in de kleedkamer hun naam en rugnummer op zetten. Toen was het al best laat en mocht ik iets warms eten in de kantine.

Ik vond het een super leuke dag!

Veel plezier volgende pupil.

Groetjes van Tygo