Twee jeugdspelers van SVF uitgenodigd bij FC Utrecht Academie

26 Jan 2022 | Laatste Nieuws

Van harte gefeliciteerd! Door jullie uitstekende inzet en goede spel bij SVF zijn jullie opgevallen. Daarom nodigt FC Utrecht jullie uit voor de Regionale Talent Opleiding (RTO).

Zo gingen Bram van Leeuwen (JO11-1) en Bart den Broeder (JO12-1) vol enthousiasme de afgelopen drie weken naar “Zoudenbalch”, het trainingscomplex van FC Utrecht.

De spelers werden door officiële trainers begeleid en zo hebben ze ervaren wat het is om te trainen /voetballen bij een betaald voetbalclub.

“Het was heel erg leuk zegt Bram…, ook Bart was enthousiast” een mooie ervaring die beiden mee kunnen nemen. Ook wij als SVF zijn erg trots op deze jongens, maar op al onze jeugdspelers die we met veel plezier en inzet zien trainen (en straks hopelijk weer met de wedstrijden). Het geeft aan dat onze jeugdafdeling momenteel goed op weg is.

Of Bram en Bart door gaan bij FC Utrecht dat horen de jongens komende week. In ieder geval neemt niemand ze deze leuke trainingsdagen meer af!

Voetbalzaken SVF