Trainers gezocht voor JO17 en JO19!

15 Apr 2019 | Laatste Nieuws

Wij zijn met ingang van het seizoen 2019-2020 op zoek naar een trainer/coach voor de JO17-1 en JO19-1.  We zoeken een gedreven trainer met een gezonde ambitie en voetbalinzicht. Werkzaamheden zijn het coachen en begeleiden van deze jeugteams tijdens trainingen (op maandag en woensdag) en bij de wedstrijd op zaterdag.

Voor JO19-1 zoeken wij een trainer die:

• In het bezit is van UEFA C / TC3 of enige jaren aantoonbare ervaring heeft op het gebied van training geven aan JO17 en/of JO19
  • Sociaal en communicatief vaardig is
  • Wil werken vanuit het technisch beleidsplan van S.V.F.
  • Actief bijdraagt aan een goede doorstroming van de eigen jeugd naar de senioren
  • Nauw samenwerkt met andere jeugdtrainers.

Voor JO17-1 zoeken wij een trainer die:

• Aantoonbare ervaring heeft op het gebied van training geven.
  • Een moderne trainer is en streeft naar het continue ontwikkelen van het team en zichzelf.
  • Sociaal en communicatief vaardig is.
  • Wil werken vanuit het technisch beleidsplan van S.V.F.
  • Nauw samenwerkt met andere jeugdtrainers.

Wij bieden:
Een uitdagende functie bij een zeer prettige club, prima faciliteiten en korte communicatielijnen, mogelijkheden tot het volgen van trainersopleidingen, een passende vergoeding en een enthousiaste groep spelers. Een club met ruimte voor eigen inbreng en prima mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

Heeft u belangstelling voor een van deze functies en denkt u aan bovenstaande criteria te voldoen dan kunt zich aanmelden of meer informatie opvragen via voorzitter voetbalzaken Anton van den Bogaard, 06-27342885 of mail naar vz-voetbalzaken@svfcothen.nl