Teleurstellende wedstrijd GVC-SVF

12 Mar 2018 | Heren Zaterdag S.V.F. 1

Dit was nou echt zo’n wedstrijd, waarvan je van te voren denkt: “ Hier moet SVF punten pakken”, maar uiteindelijk geheel anders loopt dan verwacht.

SVF was niet bij machte om de wedstrijd in handen te krijgen. Er werd slordig gespeeld. Passes die met veel moeite bij een medestander kwamen of helemaal niet. GVC ook geen geweldig team, maar door fouten van SVF toch met rust een 2-0 voorsprong.

De eerste mooie aanval van SVF was pas in de 28e minuut van de 2e helft. Dit was schijnbaar ook het sein dat SVF wat beter ging voetballen. De vleugelspelers werden wat meer in het spel betrokken en hun voorzetten stichtte daardoor wat verwarring in de defensie van GVC, maar tot scoren kwam SVF niet.

De twee wisselspelers Rik van der Mispel en Stephan Rieff kwamen in het veld voor Niels van den Berg en Justin Schoonderwoerd maar konden ook het spel van SVF niet naar een hoger niveau tillen. Eerst deze wedstrijd maar goed analyseren en lering trekken uit de fouten.

Tegen Oranje Wit kan en moet men deze slechte wedstrijd royaal kunnen wegpoetsen.

De trouwe supporters zullen a.s. zaterdag 17 maart zeker weer aanwezig zijn.

Zij verdienen een fris en fruitig SVF te zien spelen.

Wim Terwint

FOTO’S

Schrijf je in voor de nieuwsbrief