‘t Goy JO9-2 – SVF JO9-1 3-10-2020

05 Oct 2020 | JO09-1

Op deze regenachtige zaterdagochtend moesten wij uit tegen ‘t Goy. Een aantal weken geleden werden we tijdens een oefenwedstrijd in ’t Goy nog van de mat gespeeld. Dat waren we deze keer uiteraard niet van plan! Iedereen had er weer veel zin in! Milan kon er vandaag niet bij zijn en helaas kon Koen niet mee doen vanwege een blessure maar moedigde hij wel zijn team aan. We gingen goed van start! De eerste grote kansen waren voor SVF maar helaas ging de bal net langs het doel of stond de keeper in de weg. ’t Goy kwam als eerste op voorsprong.

Gelukkig maakten we snel de gelijkmaker! We waren goed aan elkaar gewaagd. Het spel ging op en neer. Dat bleek ook wel uit het scoreverloop… Het werd 2-1 voor ’t Goy en wij maakten weer gelijk. Door een eigen doelpunt van ’t Goy kwamen we op voorsprong 2-3! En liepen uiteindelijk zelfs uit naar 3-5! Daarna kreeg ’t Goy weer de smaak te pakken en kwam op voorsprong door drie keer achter elkaar te scoren: 6-5. De posities werden door SVF weer ingenomen en door de goede inzet van iedereen, van keeper tot spits, zag je de gelijkmaker in de lucht hangen.

En we werden voor het harde werken beloond hoor: 6-6! Ondanks ons goede spel zag ’t Goy toch nog kans om te scoren maar gelukkig kwam het toch nog goed en maakten wij de terechte gelijkmaker! Wat een leuke wedstrijd was het! Moe maar voldaan konden we met een punt op zak weer terug naar Cothen.