‘t Goy E4G – SVF E4G

13 Feb 2016 | Pupillen

Zaterdagmorgen (13-2 ) vroeg speelde de E4G van SVF uit tegen de E4G van ‘t Goy. Op een bevroren toplaag was het lekker glibberen.

Een leuke sportieve wedstrijd die mooi gelijk op ging. Al snel kwamen we op een ongelukkige 1-0 achterstand maar daar kwam na een wissel al snel verandering in. Bradley scoorde een mooie gelijkmaker nadat hij alleen voor de keeper van ‘t Goy kwam te staan. 1-1!

In de tweede helft maakte Bradley ook het tweede doelpunt. Wij kregen in de wedstrijd veel mooie kansen maar helaas maakte ‘t Goy 10 minuten voor tijd de gelijkmaker. Het lukte het ons niet om weer op voorsprong te komen. De wedstrijd werd met 2-2 afgefloten. Het was verdiend en terecht geweest als we deze wedstrijd hadden gewonnen. Lekker gespeeld allemaal!  Ron Okhuijsen

SVF E4 groot