SVMM F2 – SVF F2

08 Dec 2015 | Pupillen

Afgelopen zaterdag 5 december, moesten we uit in Maarn. Daar aangekomen bleek dat ik (Jari) mijn voetbalschoenen vergeten was en op laarzen voetballen is niet echt heel fijn. Gelukkig mocht ik Dustin zijn gympen aan.

Toen begonnen we aan de eerste helft. In de 17 e minuut , door een hele mooie pass van mij, kon Jurre  de 0-1 maken. Dus we begonnen goed ! We waren heel goed aan het overspelen, en aan het begin van de tweede helft scoorde Imre de 0-2 met echt een heel mooi doelpunt. Daardoor kregen we de hoop dat we weer een keer zouden winnen. Enkele minuten later scoorde Beau de 0-3. Daarna kregen we een tegendoelpunt 1-3. Toen had Sven een hele goede solo actie, hij speelde twee man weg en schoot op het goal, 1-4.

Het was een hele leuke wedstrijd vooral omdat we eindelijk weer een keer gewonnen hebben.  Ik was heel erg blij hiermee. En ik hoop dat we de volgende wedstrijd ook weer gaan winnen en dan vergeet ik mijn voetbalschoenen niet!

Groetjes Jari van Leeuwen.