SVF MO13 – Renswoude MO13-1

07 Oct 2016 | MO13-1, Pupillen

Zaterdag 1 oktober moesten wij een wedstrijd spelen tegen de koploper Renswoude MO13-1. Na een goede warming-up begonnen we de wedstrijd. Het eerste doelpunt werd gemaakt door Renswoude, een minuut later gevolgd door hun tweede doelpunt. We moesten even een tandje erbij zetten! Maar dat was wel de moeite waard want Floor scoorde na een mooi voorzet ons eerste doelpunt. Helaas antwoordde Renswoude met een tegen doelpunt. Toen floot de scheidsrechter voor de rust. Ruststand 1-3.

Na de rust gingen we er weer met volle moed tegenaan. We werkten erg hard Maud had een paar mooie reddingen, maar helaas de laatste paar minuten gingen er toch nog 2 in het doel van SVF. Ons eerste doelpunt bleek helaas ook ons enige doelpunt in deze wedstrijd te zijn. Maar het was wel een heel erg belangrijk doelpunt want het was het eerste tegendoelpunt voor Renswoude!! en die staat dan mooi op onze naam!! 🙂

Helaas hebben we verloren, de eindstand was 1-5.

Het was een leuke wedstrijd meiden!

Groetjes Lisa

Schrijf je in voor de nieuwsbrief