SVF MO13 Kampioen !!

03 Jun 2017 | MO13-1, Pupillen

SVF MO13-1 kampioen voorjaar 2017 !

In de najaar competitie van 2016 is SVF voor het eerst begonnen met een meidenteam onder de 13 jaar. Wij gaan spelen in een 7×7 competitie op een half veld. Hierdoor creëer je dat ze veel balcontacten hebben en veel geleerd hebben. Dit team was een mix van nieuwe talenten en een aantal ervaren speelsters. De trainers en leiders hebben er voor gezorgd dat deze meiden een goede ontwikkeling hebben doorgemaakt.

In de voorjaar competitie van 2017 werden we opnieuw ingedeeld. We wonnen de ene na de andere wedstrijd met grote cijfers. Maar er was één tegenstander waar we grote moeite mee hadden. En dat was het meidenteam van VV de Dreef uit Utrecht. De eerste wedstrijd was uit in Utrecht en daar kregen we behoorlijke tegenstand. Uiteindelijk wonnen we met 1-3. Op voetbal.nl werd de stand goed bijgehouden en we zagen dat VV de Dreef ook alle wedstrijden aan het winnen was. We moesten nog een keer thuis spelen tegen VV de Dreef. Het werd een spannende wedstrijd die uiteindelijk eindigde in een 2-2 gelijk spel. Hiermee stelden we ons kampioenschap veilig. !

Dit was een mooie afsluiting van een spannend seizoen.

Volgend seizoen spelen we op een groot veld.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief