SVF MO13 – Delta MO13

02 Sep 2016 | MO13-1, Pupillen

Om 9.45 verzamelen we bij SVF. Anouk vertelt ons dat we in kleedkamer 1 zitten. Nadat we ons hebben omgekleed horen we op welke positie we staan.

Daarna de warming up, we lummelen en we gaan het veld op. Wij krijgen de bal uit en starten de wedstrijd goed. Na ongeveer 10 minuten wordt er een schot op het doel gedaan. De verdedigster probeert hem weg te tikken en dat doet ze ook. Alleen niet de goede kant op. Ze schiet hem in eigen goal, 1-0 voor ons.

Even later komt DELTA ook in actie en scoort. Er volgt nog een doelpunt voor DELTA. Dan wordt er afgefloten voor de rust.

Na de rust doen we ons uiterste best om te scoren. En met succes, 2-2 staat het. Maar dan zet DELTA een paar meiden in die allemaal veel groter zijn bij mij wel een kop groter. Ze zijn niet meer te houden en scoren 4 keer.

Er wordt afgefloten. We verliezen met 2-6.  Heel jammer hopelijk de volgende keer beter. Maar we hebben goed gedaan.

We sluiten de wedstrijd af met een watergevecht met ons team.

Groetjes Nova

Inschrijving Meidenavond