SVF Ledenbinding

09 Jun 2020 | Laatste Nieuws

Offline samenkomen kan helaas even niet, maar we snappen dat er nu veel vragen leven onder de leden.

Hoe kun jij jouw betrokkenheid creëren en andere leden actief blijven binden, juist in deze tijd? Hoe kunnen we toch contact houden en leden iets bieden?

Normaal gesproken lees je iedere week wel iets nieuws over SVF op onze Website, Facebook of Nieuwsbrief. Maar nu even niet. Dit wil niet zeggen dat er niets gebeurd. Achter de schermen wordt bijvoorbeeld hard gewerkt om ons voor te bereiden op het nieuwe seizoen.

Nu we nog geen wedstrijden kunnen spelen en alle activiteiten stilgelegd zijn, is de PR/Sponsorcommissie op zoek naar verhalen om met elkaar te delen.

We nodigen je uit om deel te nemen door leuke, een inspirerende boodschap of wat je bezig houdt over SVF op te schrijven. Stuur je tekst naar info@svfcothen.nl en wij zorgen dat deze wordt gepubliceerd.

Het laatste bericht op de website is van Hans van Echteld, die ons met “De historische goal van Leo”, een inkijk geeft in de wedstrijd tussen GVAV tegen DOS. Een bijzonder verhaal met een verrassende uitkomst.

Lotte vd Brink van de Jeugdweek schrijft ons het volgende:

Hallo allemaal

Inmiddels is mij al een paar keer de vraag gesteld. En wat doen jullie nu?
Helaas is mijn antwoord, momenteel niks, hoe graag we ook zouden willen dat de jeugdweek plaats vond; het mag niet.

Normaal hadden we nu de inschrijving achter de rug en was ik druk bezig om deze allemaal per stuk te controleren, of alle gegevens ingevuld zijn, de betaling binnen is en dan de bevestiging versturen. Daar gaan heel wat uurtjes in zitten, dit doen we met liefde en veel plezier.

Het doet altijd goed om te zien dat er hele gezinnen zich aanmelden om mee te doen aan de jeugdweek. En niet alleen de gezinnen maar ook de jongeren die zich elk jaar weer aanmelden als vrijwilliger voor de hele week. Ook deze jongeren gaan zich vervelen. Velen hadden er al een weekje vrij voor genomen.

Alle ideeën die we al bedacht hadden zetten we in de koelkast en bewaren we daar goed voor volgend jaar. Hopelijk zijn jullie er dan allemaal weer bij!

Ik heb er nu al zin in!

Liefs Lotte