SVF JO9-2 tegen Houten JO9-2

13 Nov 2017 | JO09-2, Pupillen

YES! De eerste overwinning is een feit!

Ondanks de regen, hadden we er vandaag weer veel zin in. Gauw de kleedkamer in en ons voorbereiden op de wedstrijd. Ook Ilse was weer van de partij, sinds één dag was ze namelijk gipsvrij.
We hadden vandaag versterking vanuit het 1e. Bart en Robin deden mee en er werd besloten om dit keer 1-3-1 te spelen.

De wedstrijd was nog maar net begonnen of Floris scoorde al het eerste doelpunt. Niet veel later leek het erop dat ook Bram scoorde, maar helaas bleek de keeper ‘m toch te hebben. Daarna kreeg Floris de bal weer mooi in het doel. Niet veel later gevolgd door Robin, die scoorde vanuit een mooie voorzet van Guus. Toen weer een doelpunt van Floris, 4-0! Daarna schoot Owen hard op het doel, en ook die zat weer! Houten kwam amper aan de bal en net voor rust scoorde ook Bart een mooi doelpunt, waardoor we met rust al een voorsprong hadden van 6-0!

Even wat drinken en ons opmaken voor de 2e helft. Zou het dit keer dan toch echt gaan gebeuren? De 2e helft bleek SVF wederom goed op dreef en door doelpunten van onder andere Bart, Robin en Guus werd de einduitslag 12-0. Yes.. de 1e overwinning in the pocket!

Kwam het door de versterking? Was het de andere opstelling?

Feit is dat we allemaal goed gespeeld hebben, met als resultaat de winst!

Gefeliciteerd jongens en Ilse!

Op naar volgende week, CDW uit.

Guus van Leeuwen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief