Fijne kerst namens SVF JO9-2

24 Dec 2018 | JO09-2G

De laatste wedstrijd voor de winterstop staat op het programma. Helaas wordt deze afgelast vanwege het verwachte slechte weer. Zoals het door een ouder wordt verwoord een abrupt einde van de eerste helft van het seizoen. Dus geen uitgebreid verslag van onze toppers. Dan maar een dankwoord vanuit de leider.

Allereerst onze negen toppers, die een reeks goede wedstrijden hebben neergezet en bij een achterstand door bleven knokken.
Wat hebben jullie gestreden en de trainers en toeschouwers weten te vermaken.

De trainers verdienen ook een groot applaus voor het geduld voor deze groep spelertjes en de groei die we ze hebben zien doormaken, het tikkie takkie voetbal komt er regelmatig aan te pas. Dank voor jullie inzet en deze spelertjes naar een hoger niveau te tillen.

Ook onze trouwe supporters die wekelijks, door weer en wind, vroeg of laat, de toppers aan zijn komen moedigen. Ook de 2e helft zien we jullie graag ook weer langs de kant.

En als laatste en zeker niet de minste wil ik ook de razende reporter bedanken, die het iedere week weer voor elkaar krijgt om de verslagen zo te schrijven, dat de thuisblijvers zich er volledig in kunnen inleven.

Geniet allen van de feestdagen en namens ons allen Merry Christmas and a Happy New Year.