SVF JO9-1 tegen Houten JO9-3

11 Oct 2016 | JO09-1, Pupillen

Ik mag vandaag de aanvoerder zijn. Ik en mijn teamgenootjes staan te trappelen om er weer tegenaan te gaan. De scheidsrechter fluit en we beginnen.

Ik denk dat we nog een beetje stonden te slapen want de tegenpartij scoorde al in de eerste minuut. Daarna had de tegenpartij nog verschillende acties maar die werden allemaal goed gehouden door onze keeper Gijs. Toen kwam Quin aan de bal en scoorde voor ons 1-1!! We gaan er met z’n allen nu vol tegenaan. Milan gaat in de aanval maar schiet jammer genoeg naast. We krijgen nog verschillende kansen maar het lukt ons niet om de bal in het doel te krijgen. De tegenpartij komt terug tot voor ons doel maar deze bal wordt super geblokt door Mike. We gaan met 1-1 de rust in.

In de 2e helft werken we nog harder. En Luuc staat nu in ons doel en heeft een super redding! Ook heeft onze invaller Sem, omdat Toon niet aanwezig is, een paar goede acties voor het doel van de tegenpartij maar we krijgen de bal er maar niet in.  Houten komt weer fel terug en maakt een lelijke overtreding op Jorick. Maar ook Houten lukt het niet om nog te scoren en schieten op de paal. SVF komt weer in de aanval en een mooie actie tussen Owen en Quin maar ook wij hebben geen geluk en schieten naast.

En dan krijgt Houten nog 1 kans in de laatste minuut en scoort. En de wedstrijd is voorbij.

Het was een hele leuke wedstrijd ook al hebben we verloren en ik weet zeker dat we de volgende keer gaan winnen.

Owen