SVF JO17-1 tegen GVVV JO17-2

28 Mar 2017 | JO17-1, Junioren

Het was een mooie lentemiddag en iedereen had zin om een lekkere pot te voetballen tegen GVVV JO17-2. Het was ook nog eens een belangrijke wedstrijd voor als we nog bovenaan mee willen doen in de competitie.

In het begin van de wedstrijd waren we al snel de betere ploeg waardoor na een aantal minuten de 1-0 werd gescoord door Danny. In de rest van de helft wist ik (Max) nog te scoren van afstand en Nick wist er ook nog 1 in te prikken. GVVV wist ook nog 1 keer te scoren waardoor we 3-1 de rust in gingen.

In de rust werd ons verteld dat we niet mochten verzwakken en deze wedstrijd volwassen moesten uitspelen. Echter gelijk 5 minuten in de 2e helft werd de 3-2 gescoord. Gelukkig wisten we daarna de draad weer op te pakken en wist Daan maar liefst 3 doelpunten te maken!! Ook wist GVVV nog 1 keer te scoren.

Einduitslag 6-3, en we kunnen terugblikken op een mooie wedstrijd.

Max van Maasakkers

Kijk hier voor het fotoalbum van deze wedstrijd

Schrijf je in voor de nieuwsbrief