SVF JO15-1 tegen Woudenberg JO15-2

12 Nov 2017 | JO15-1, Junioren

De eerste helft
In het begin van de eerste helft kreeg SVF een paar kansen alleen die gingen er niet in. En toen kwam Woudenberg dicht in de buurt van de goal van SVF maar ze schoten ver over. even later ging SVF weer in de aanval maar kwam niet tot schieten toe. en verder in de wedstrijd kreeg SVF nog een vrijetrap rond 5 meter buiten de 16, maar die ging ook mis. En dus eindigden de eerste helft met 0-0
De tweede helft
In de tweede helft waren er meer kansen voor SVF en minder voor Woudeberg. In het begin waren er veel kansen voor SVF maar die gingen allemaal mis. In het midden van de tweede helft speelde Scott en Job goed samen buiten de 16, en liepen zo de 16 binnen en toen scoorde Job mooi in een het hoekje van de goal. En dus stond het 1-0 voor SVF. Even later kreeg Stijn een mooie bal aangespeeld van Lucas en kon hem weer naar Job spelen, en toen kon hij schieten alleen schoot heel hard op de lat. En Woudenberg kreeg een paar kleine kansen alleen die schoten ze allemaal mis. En zo eindigden de wedstrijd met 1-0 voor SVF.

Groetjes van Stijn