SVF JO15-1 tegen sv Odijk JO15-1

07 Oct 2017 | JO15-1, Junioren

Na enkele weken voorbereiding waarin we een paar oefen- en bekerwedstrijden hadden gespeeld begon vandaag voor ons de competitie. Het weer was prima, de grasmat bij SVF lag er weer prima bij, dus prima omstandigheden om een heerlijke wedstrijd te gaan spelen.

Ondanks alle goede intenties begonnen we niet heel erg sterk aan de wedstrijd. Hierdoor kwamen we al snel op achterstand. We probeerden ons nog wel te herpakken, maar Odijk was simpelweg gretiger dan dat wij waren. Met een 0-2 achterstand gingen we de rust in.

De doelstelling voor de tweede helft was om er weer een wedstrijd van te gaan maken. De doelstelling werd helaas binnen een minuut na rust door sv Odijk “om zeep geholpen”, 0-3.
Na de 0-3 gingen bij ons de “koppies” naar beneden en lukte er nagenoeg helemaal niets meer. De tegenstander kon hierdoor vrijuit voetballen en kreeg alle gelegenheid om de score op te laten lopen tot 0-8.

Al met al een slechte start van het seizoen.

Lars Odijk