SVF JO13-3G tegen De Bilt JO13-6

17 Mar 2017 | JO13-3, Pupillen

De wedstrijd van zaterdag 11 maart 2017.  Wij moesten tegen de koploper en dat is altijd lastig want ze staan niet voor niets bovenaan.

De wedstrijd begon heel goed en na goed overspel kwamen wij op voorsprong. Na de wedstrijd naar onze hand te draaien kwam er zelfs een tweede goal aan ons doelsaldo,dit gaat goed dachten wij en hadden zeker het betere spel.

Na de rust waren wij het overspel kwijt en kreeg de tegenstander het steeds beter voor elkaar en stonden wij gelijk met 2-2. Toen kwamen ze door en wilde onze coach wisselen maar het spel ging door en kon de verdediging een doelpunt niet meer voorkomen enzo werd het aan het einde van de wedstrijd uiteindelijk 2-7 in het voordeel van de Bilt.

Uiteindelijk was het geen slechte wedstrijd maar hun hadden wat meer geluk dan wij dus op naar de volgende match aanstaande zaterdag in Veenendaal.

Groetjes Leen.