SVF JO13-1 tegen Vriendenschaar JO13-2

08 Oct 2016 | JO13-1, Pupillen

Vandaag moest SVFJO13 1 tegen Vriendenschaar JO13-2.  We moesten wel heel vroeg weg om kwart voor zeven vertrekken. We kwamen daar aan en gingen ons omkleden. We kregen van vriendenschaar een bananenbox voor in de rust. Ons team begon met de warming up. Op het veld besproken we de opstelling.

SVF nam de aftrap en we speelde gelijk goed. We kregen veel ruimte en daar maakte we gebruik van. We kregen goede kansen alleen net de laatste paas of schot was niet goed. Vriendenschaar kreeg niet veel kansen alleen als ze er een kregen benutten ze die. Daardoor scoorde ze twee keer.

Na de rust kwamen we terug en scoorde Vince, de keeper zat er nog wel aan maar dat maakt niet uit. We kregen veel kansen en schoten maar ze gaan er net niet in. Gijs had ook nog een schot net buiten de zestien maar de keeper hield de bal tegen.

Uiteindelijk scoorde Vriendenschaar er nog eens twee 4-1 dat was de eindstand. jammer voor SVF op naar de de volgende wedstrijd tegen Bunnik.

Vince van Ee