SVF JO13-1 tegen VV Bunnik ‘73 JO13-1

09 Oct 2016 | JO13-1, Pupillen

8 oktober, het is 11:30 en het is tijd voor de wedstrijd van SVF JO13 1 tegen Bunnik.

Eerst worden er handen gegeven om een fijne wedstrijd te wensen. De wedstrijd begon goed en we waren beter. Er werd goed gekeept door onze Bram en Bunnik kwam lastig door onze verdediging.

Maar toen viel er een corner vlak voor rust en werd er een klein foutje in de verdediging gemaakt. De bal werd er ingekopt en dat betekende 0-1. We lieten ons koppie niet hangen en gingen gewoon verder.

Toen de tweede helft begon ging het al gauw wat minder goed. Langzamerhand kwam er een 0-2 en een 0-3 en jammer genoeg ook een 0-4. En wij konden die bal er maar niet in krijgen !

Uiteindelijk is het 0-4 gebleven als eindresultaat. Maar ik geloof erin dat wij zeker ook een keer punten gaan pakken !

Ik ben tevreden over de wedstrijd en ik hoop dat we dit vast kunnen houden !

Dit was mijn verslag.

Grt, Tijl