SVF JO13-1 tegen ODIJK JO13-1

17 Apr 2017 | JO13-1, Pupillen

Woensdagavond om 18.30 speelden we thuis tegen ODIJK. Het was een koude, miezerige avond. Ondanks het weer hadden we er veel zin in. Iedereen was ook fit. Wij staan 2de en ODIJK stond 5de dus hadden we de wil om te winnen.

De aftrap werd begonnen door ODIJK en we zetten ons er meteen fel tegenaan. Maar de tegenpartij was ook fel en ze tikten snel over. De voorhoede kwam erdoor via rechts en een speler schoot hem in de verre hoek van het goal. Onze keeper Bram kon hem net aanraken maar dat was niet genoeg en de bal rolde verder in de doel. 0-1 voor ODIJK maar we gaven de hoop niet op en we gingen er weer volop tegenaan. Na een tijdje kreeg Rick de bal en die schoot hem vol langs de keeper 1-1.

Toen begon de tweede helft. De bal ging van de ene helft naar de andere en we deden er alles aan om een doelpunt te maken maar het lukte niet. ODIJK kreeg een vrij trap. Het was een stukje verder dan de zestien. De vrije trapnemer nam ook veel uittrappen van de keeper dus we wisten al dat hij ver kon schieten. Toen schoot hij de vrije trap en de bal ging jammer genoeg net door de handen van Bram. 1-2. Het was bijna het einde van de wedstrijd.

Wij kregen ongeveer 7 min voor het einde ook een vrije trap. Rick nam hem maar de keeper hield hem. De bal kwam met was gesjoemel terug in Ricks voeten die weer schoot maar er zat een verdediger tussen. Hij kreeg de bal weer en die schoot Rick rakelings langs de keeper. 2-2, we waren superblij. We gingen nog even door om nog te kunnen winnen maar de ballen gingen er bij beide ploegen niet in. Einde wedstrijd.

Groetjes
Sjoerd Terlouw