SVF JO13-1 tegen CDW JO13-3

26 Apr 2018 | JO13-1, Pupillen

Zaterdag 21 april SVF JO13-1 tegen CDW JO13-3

Op deze mooie, maar vroege zaterdagochtend stond de altijd beladen derby tegen CDW op het programma.  SVF startte als fiere koploper aan de wedstrijd, CDW stond 5e.

Het verschil op de ranglijst leek al snel duidelijk toen SVF goed uit de startblokken kwam en zo ongeveer in de 1e minuut al de 1-0 voorsprong pakte door een goal van Jasper.

Door de snelle voorsprong dacht SVF dat ze een wel erg makkelijke ochtend zouden krijgen. Maar dat bleek toch anders: CDW werd steeds sterker, kwam ook weer helemaal terug in de wedstrijd en kwam zelfs op een voorsprong van 1-2.

Maar toen dacht CDW wat al te snel dat ze er met de punten vandoor zouden gaan en was SVF weer beter bij de les. Zo kon nog in de eerste helft de stand weer worden omgedraaid in het voordeel van SVF: eerst scoorde Rens na een mooie combinatie met Finn de 2-2. En daarna had Finn de smaak te pakken en scoorde zelf nog 2x.   Ruststand: 4-2 !

Over de 2e helft kunnen we kort zijn: er gebeurde niet zo veel meer en de stand bleef zoals hij was: eindstand 4-2 voor de Groen-witte brigade! Altijd lekker.

Rens van der Graaf en co