SVF JO13 1- Hoogland JO13 eindstand 12-0!

24 May 2018 | JO13-1, Pupillen

Zaterdag 19 mei 2018  SVF JO31 1- Hoogland JO13 4 ruststand 8-0 einduitslag 12-0!

De toppers van SVF JO 13 1 spelen een weergaloze wedstrijd en houden de titel aspiraties levend

Na afgelopen donderdag alleen maar op het afmaken te hebben getraind en zaterdag een goede voorbespreking te hebben gehad waren de jongens en dame er klaar voor en hoe!

In de eerste paar minuten stonden toch nog wat SVF ers stijf van zenuwen en daardoor was Hoogland bijna op de 0-1 gekomen. Maar dat was van korte duur want Wessel kreeg de bal aangespeeld hij bedacht zich niet en speelde Jasper aan die gaf de bal voor en Tijl maakte mooi af yessss 1-0 en dat al in de 4e minuut. Het ijs was gebroken en de boys kregen meteen vleugels al in de 5e minuut gaf Finn de bal aan Tijl en hij bedacht zich niet boem 2-0 wat een super begin. Ik was nog de aanval aan het beschrijven van de 2-0, was het alweer raak in de 8e minuut kreeg Rens de bal aangespeeld in het middenveld even een dribbel en hij haalde verwoestend uit vanaf 20 meter en yesss 3-0.

SVF bleef geconcentreerd spelen en het sportief spelende Hoogland was helemaal overdonderd. In de 17e speelde Tijl zich vrij en knalde de bal vanaf 20 meter in het doel hoppa 4-0 In de 19e minuut kregen wij een hoekschop deze werd door Tijl genomen hij draaide de meteen het doel in wat een mooi doelpunt 5-0 Na een mooie combinatie vanuit de verdediging kreeg Rens de bal aangespeeld Rens speelde meteen de bal naar Tijl en ja je gelooft het niet maar Tijl scoorde in de 21e minuut de 6-0

De boys waren niet meer te stuiten en bleven aanvallen en aanvallen dit kwam ook door onze super spelende verdediging.
In de 28e minuut kreeg alweer de hard werkende Rens de bal en alweer een schitterende pass maar nu aan Finn en hij bedacht zich niet en maakte cool de 7-0 Op slag van rust Maakte Finn 8-0 na een mooie pass op hem van Jason. Pffff rust, even bijkomen van deze voetbal show.

Leon en ondergetekende hadden natuurlijk niet zo veel opmerkingen over de eerste helft. Wel even aangeven dat wij geconcentreerd moesten blijven spelen en scoren scoren scoren. Natuurlijk moest er tussendoor ook worden gewisseld daardoor kwam de opstelling iets anders te staan maar de jongens bleven goed spelen.

In de 36e minuut knalde Jason de bal op het doel de doelman stopte de bal maar niet klemvast en Jasper was er als de kippen bij en scoorde de 9-0 Daarna nam SVF was gas terug en ook wel te begrijpen want zij hadden enorm veel inzet getoond. In de 47e minuut kreeg Rens weer de bal aangespeeld en gaf Sjoert een mooie diepte bal Sjoert liep op snelheid alles en iedereen eruit scoorde cool in de linkerhoek de 10-0. En alweer 2 minuten later gaf Sjoert een mooie pass op Teuntje onze tijgerin en yess en 11-0 knalde Teuntje erin.

Na wat gemiste kansen was het slotakkoord voor Teuntje of was het Sjoert in ieder geval was het 12-0 en het laatste fluitsignaal klonk meteen van de uitstekend leidende scheidsrechter.
WOW wat hebben wij genoten en natuurlijk de vele trouwe ouders opa’s oma’s en wie allemaal dit team een warm hart toedragen.

Een trotse trainer Onno

PS zaterdag as een tip scoren scoren scoren maar wel als team.