SVF JO13-01 tegen DOSC JO13-02

18 Nov 2017 | JO13-1, Pupillen

Op zaterdagochtend 18 november om 10.00 uur speelden wij onze competitiewedstrijd thuis tegen DOSC uit Den Dolder. Vooraf aan de wedstrijd werd er een elftalfoto genomen voor de website.

Vanaf de aftrap zijn we direct wakker en vallen met goed combinatiespel aan. Al snel maakt Wessel met een bekeken afstandsschot de 1-0, onze spits Finn zorgt ervoor dat we met 2-0 de rust in gaan, misschien hadden we wel meer moeten scoren, we hadden best veel kansen gecreƫerd, maar hun beste man op het veld was hun keeper.

Veel kansen kregen we ook in de tweede helft, we bleven elkaar goed vinden, DOSC kwam nauwelijks over de middenlijn, lukte dat wel een keer dan zorgde onze verdediging ervoor dat het geen kans werd. Voorin maakte ik (2x) en Tijl (3x) de doelpunten waardoor we uiteindelijk wonnen met 7-0. We waren erg blij en hebben het publiek nog even bedankt. Na het douchen trakteerden de jarigen Duncan en Ted ons op iets lekkers.

Groetjes, Jasper van Heerde

Schrijf je in voor de nieuwsbrief