SVF JO12-2JM – CDW JO12-2JM 9 april 2022

13 Apr 2022 | Laatste Nieuws

Een feestje.
Zo zijn sommige wedstrijden toch wel te noemen. Niet alleen door of vanwege winst, maar na eerdere tumultueuze wedstrijden hebben we tegen CDW een leuke, aantrekkelijke wedstrijd gespeeld. Na de gewonnen uitwedstrijd tegen Focus (2-4 winst) was de focus meegenomen naar Cothen. Lekker getraind afgelopen week…..maar helaas bij de laatste training noodgedwongen eerder gestopt vanwege onweer en hagel…..en dat in april.
Maar goed, die focus dus. Een mooie zaterdagmorgen met het zonnetje aan de hemel. Veel ouders, opa’s en oma’s langs de lijn. SVF trapt de wedstrijd af. Een onrustig begin. De focus toch wat verder weg? In de kleedkamer zag ik al een paar pipse gezichten. Hmmm, even de boel wakker schudden. CDW begint wel goed. In de 5e minuut de 0-1. Na wederom een moment van onoplettendheid scoren ze in de 7e minuut de 0-2. Gelukkig komt de scherpte snel terug. Stefan tekent net voor de eerste pauze de 1-2 aan. Na de 1e pauze gaat het beter. Scoren gebeurd niet zo veel, ondanks meer kansen voor SVF. CDW wordt teruggedreven naar hun eigen helft.
Stefan scoort de 2-2 en boort het vertrouwen weer aan. Na de rust gaat SVF staccato door. Stefan wederom een mooie individuele actie die zijn hattrick compleet maakt 3-2! De kansen zijn nu toch echt voor SVF,  CDW komt er niet meer aan te pas. Bente speelt zich vrij en scoort via een geplaatst schot 4-2. Er lijkt geen vuiltje aan de lucht…. Maar schijn bedriegt. We hebben toch weer te kampen met een fikse hagelbui. Brrrr wat daalt de temperatuur dan toch snel. Snel nog even de 2e pauze.
CDW komt na de 2e pauze nog terug op 4-3, maar het slotakkoord is voor SVF. De punten blijven hier en gaan niet mee naar Wijk bij Duurstede. Mats scoort de 5-3 en Stefan zet de eindstand op het bord 6-3.
Een compliment voor ons mooie team. Dat met goed voetbal CDW puntloos huiswaarts laat gaan. Een compliment voor beide teams, de sportieve wedstrijd heeft weer veel plezier opgeleverd.
Tot de volgende wedstrijd!
⚽️⚽️⚽️