SVF JO11-2 tegen Jonathan

26 Nov 2017 | JO11-2, Pupillen

Zaterdag 25 november 2017 was het de dag dat wij tegen Jonatan moesten spelen.

We moesten vroeg ons warme bedje uit, want het verzamelen was om 7.30.  Om 8.30 moesten we spelen helemaal achteraan het voetbalcomplex van Jonatan.

Helaas kon ik zelf de wedstrijd niet meespelen, daarom ben ik vandaag de verslaggever van de wedstrijd. Dat is wel lastig hoor, want je speelt natuurlijk zelf graag het liefst.

Jonatan wist al snel tot scoren te komen. Laten we zeggen dat we even wakker moesten worden. Maar jammer genoeg was Jonatan ons te snel af. Ze wisten weer snel tot scoren te komen. We probeerden de ballen naar elkaar over te spelen. Jonatan was goed in het samenspelen en waren net iets beter. Er zat dan vaak net een voet van de tegenstander tussen. Maar we lieten ons kopje niet hangen en bleven positief naar elkaar. We probeerde elkaar te coachen waar dat kon.

De rust was 5-0….met een pep tolk van Bas zou het toch anders moeten kunnen. De tip was gebruik je lichaam en zit op de bal.

Wat een geweldige tweede helft heb ik als verslaggever gezien.

De tegenstander had moeite met ons en we kwamen steeds vaker bij het doel. Imre schoot op de paal, echt balen. Jonatan wist toch nog te scoren, maar Sven dacht dat kan ik ook en hij wist te scoren. Na wat kansen aan beide kanten, scoorde Jonatan en Beau maakte een mooi doelpunt. Met een super tweede helft hebben we helaas wel verloren met 7-2.

Wat een toppers zijn jullie, komende weken kijk ik helaas nog mee langs de kant.

groetjes Jurre