SVF JO11-2 tegen IJFC JO11-2

17 Sep 2017 | JO11-2, Pupillen

Bekerwedstrijd vandaag op de planning.

Deze wedstrijd zonder Imre en hebben voor hem een speler van JO11-1 Lucha mee genomen. Die eerst met z,n eigen team dubbel en dwars gewonnen hadden dus wij dachten WIJ OOK!
De mannen begonnen goed en staan na 5 min voor, Lucha op Mylan en maakt de 0-1.  Het gaat aardig maar dan toch doelpunt IJVC…1-1 . We blijven proberen maar we zijn aardig gelijk met onze tegenstander.

We gaan de tweede helft in en hopen gauw te scoren..dat gebeurt maar helaas voor IJVC 2-1. Maar dan komt er een pegel van Sem 2-2. En ja na 4 min weer een uithaal richting goal van Sem en zit!Top 2-3. Voelt goed even voor staan, maar dat keert gauw tegen ons en ja hoor…3-3

Er zijn nog wat kansen voor ons maar helaas gaat hij er niet in.. Uiteindelijk verliezen we het potje met 4-3.

Jammer maar goed gewerkt allemaal! Lucha bedankt dat je met ons mee wou doen!

Groeten Beau de Ruiter