SVF JO11-2 tegen CDW JO11-2G

23 Nov 2017 | JO11-2, Pupillen

Afgelopen zaterdag mochten we weer voetballen. Op ons eigen veld, maar jammer genoeg zonder Jurre, want zijn been zit in het gips. Hij was er wel om ons aan te moedigen.

Ik was vandaag de aanvoerder! We gaan voor de winst want wedstrijdpunten kunnen we goed gebruiken! Met de hulp van Jan Willem, Arthur en Bas krijgen we genoeg tips om veel kans te maken.

De start is spannend, want zowel CDW als wij spelen de bal mooi rond, goed naar elkaar kijkend om gaten in de verdediging te vinden. Na 13 minuten scoort Sem en staan we voor! We blijven knokken voor meer punten, ondertussen houden Jari, Sjors en ik de bal bij ons doel vandaan. Na mooi samenspel scoort Sven met zijn verrassende linkerbeen een prachtige goal. Het is 2-0!

Na de rust keert het tij een beetje, ik weet niet wat er in de bidons van CDW zat, maar ze zien kansen bij de goal. Het wordt 2-1…Beau,Sem en Sven blijven de bal rondspelen om tot scoren te komen, maar helaas. Ondertussen blijft CDW gevaarlijk dichtbij het goal en beleeft Dustin spannende momenten. Na weer een gevaarlijke actie krijgen we de bal niet weggewerkt en scoren we per ongeluk een eigen doelpunt. We staan gelijk, we gaan toch niet alsnog verliezen?

Dit geeft ons extra energie. De wedstrijd gaat gelijk op. We krijgen opnieuw kansen in de vorm van een hoekschop, Sven neemt deze en met een verrassende draaiing van de bal vliegt deze net boven de keeper de goal in! We zijn superblij, het is 3-2.

Nog effe volhouden en dan klinkt het fluitsignaal! Winst voor ons 3-2!

Imre Van der Vegte