SVF JO11-1 verslag VUC toernooi

31 May 2017 | JO11-1, Pupillen

Zaterdag 20 mei 2017

Vandaag hadden wij een toernooi in Den Haag, en wel bij mijn oude clubje VUC

Na een klein uurtje rijden kwamen wij aan op het Klein Loo te Den Haag gelukkig was het prima weer. Na wat apppies uit Cothen bleek dat het daar regende hadden wij even mazzel, sorry thuisblijvers. Het was heerlijk om te merken dat wij prima werden ontvangen op VUC. Tja, ik voelde mij wel weer thuis op het oude nest.

De eerste wedstrijd speelde wij tegen HBS uit Den Haag. Deze wedstrijd was een super begin van het toernooi. Al na 1 minuut maakte wij 1-0 uit een hoekschop genomen door Lucha en ingekopt door Fin onze gastspeler helaas was Jason afwezig vandaag.
In de 6e minuut na een geweldige aanval kwam de bal bij lucha en gaf de bal voor en jawel Fin scoorde de 2-0
In de 7e minuut een afstandschot van Wessel die werd door de doelman van HBS mooi gered.
10e minuut Na alweer een geweldige aanval van onze kanjers kwam de bal bij Fin en speelde die naar Lucha die mooi afronde. Yes en dat was drie.
In de 12e minuut gebeurde er iets heel moois de verdediging van HBS werd compleet uitgespeeld  door de SVF machine driehoekjes om van te smullen. Deze aanval werd door Rens mooi afgerond boem boem  4-0
14e minuut mooie passeer actie van Koen maar die werd gered door de doelman.
16e minuut  de bal kwam bij Koen een geweldige een twee met Rens koen gaf voor en jawel als duveltje uit een doosje maakte Toontje mooi af pang  5-0.
In de 18e minuut liet onze rechtsachter Marijn van zich horen hij speelde zich vrij en met een afstandschot maakte hij er mooi 6-0 van.
Toontje dacht he ik wil er nog wel een maken en dat gebeurde ook hoppa 7-0 in de 19e minuut
20e minuut tegendoelpunt even niet opletten boys.
Het werd ook nog 7-1 helaas had ik de doelpuntenmaken even gemist sorry.

Wij trainers hebben in deze wedstrijd echt alles gezien waar het hele jaar op word getraind wat een super begin van het toernooi toppers.

De tweede wedstrijd was tegen Neptunes uit Schiebroek.
Na de eerste wedstrijd waren de verwachtingen hoog. Helaas was deze wedstrijd stukken minder dan de eerste.Er werd hard gewerkt tegen een best fysieke tegenstander waardoor wij niet aan het voetballen kwamen. Liam moest in de 10e minuut alle zeilen bijzetten en met een geweldige redding hield hij het doel schoon.  Toch kwamen wij in de 11e minuut op voorsprong door een pass van Koen Toontje die na een mooie actie zich vrij speelde en Lucha aanspeelde die de 1-0 maakte. Het spel ging over en weer wij wat kansjes en Neptunes. Het was jammer dat Neptunes 1-1 maakte door onoplettendheid in onze verdediging. Dit was dan ook de einduitslag. Hard gewerkt en een terechte uitslag.

Nadat wij van het grasveld naar het kunstgras verhuisde moesten wij tegen mijn oude club VUC spelen. Wij kwamen snel uit de startblokken en kregen in de 2e minuut een reuzen kans die helaas niet door Lucha werd benut. Daarna werden wij al gauw vast gezet door VUC  dat was ook niet zo gek tenslotte spelen zij in de hoofdklasse. Toch werden wij niet weggespeeld en gingen de strijd aan.
Helaas maakte VUC 1-0 in de 4e minuut. Daarna zochten wij de aanval op maar echt veel, kansen kregen wij niet. In de 15e minuut besliste VUC de wedstrijd en maakte 2-0 uit een counter.
Boys keihard gewerkt tegen een goede tegenstander.

De laatste wedstrijd moesten wij spelen tegen Forum Sport uit Voorburg. Dit team was door niemand meer in te halen zij hadden alle wedstrijden gewonnen. Deze wedstrijd was vooral fysiek een zware pot. De tegenstander speelde op de counter en dat deden zij goed. En dat resulteerde na een afgeslagen aanval  van ons dan ook in de 4e minuut maakte zij 1-0. Maar SVF zou SVF niet zijn en er werd niet opgegeven de schouders gingen omhoog en er werd nog meer gevochten voor elke meter grond. En dat werd beloond Yesssss toontje maakte 1-1 na geweldig doorzetten. Het was nog even spannend de laatste minuten maar het bleef 1-1,toch even Forum Sport nog een puntje afgepakt. Toppie jongens.

Wij Rene,Ruud en de Haagse bluffer hebben van jullie genoten vandaag niet alleen vandaag maar  het hele seizoen.

Ouders bedankt dat jullie allemaal aanwezig waren, en altijd positief supporteren thanks.

Een trotse trainer Onno