SVF JO11-1 toernooi winnaar in IJsselstein

11 Jun 2018 | JO11-1, Pupillen

Vandaag speelde we voor het laatst met ons team.

Eerste wedstrijd was tegen Hooglanderveen. In het begin was de tegenstander iets beter en we kwamen ook met 1-0 achter. SVF werd daarna iets sterker en uiteindelijk scoorde Bram na erg goed doorzetten de 1-1. Dit was de eindstand.

Toch een beetje tegenvallend, maar nog niks aan de hand.

De tweede wedstrijd was tegen ‘t-Goy. Net als Hooglanderveen een tegenstander uit onze competitie. Deze wedstrijd gingen we beter van start. Al vrij snel scoorde we 1-0 door Merijn. Het duurde daarna heel lang voordat de wedstrijd beslist werd. Toontje scoorde de 2-0.

Omdat de thuisploeg VVIJ beide wedstrijden had gewonnen, was er maar 1 taak voor onze mannen. WINNEN!

De wedstrijd begon dramatisch. Binnen 30 seconden 1-0 achter door een eigen doelpunt van Mika. We moesten nu dus 2x scoren om het toernooi te winnen. Daarna werden we sterker en sterker. Een kleine tien minuten later werd het 1-1 door Bram. Yes nog 1 te gaan. De spelers van VVIJ gingen mopperen op elkaar en SVF ging door. Niet veel later dacht Koen ik schiet van de grote afstand. Tot zijn eigen verbazing viel de bal precies goed net onder de lat zodat de keeper kansloos was. 2-1 voor SVF. Nu verdedigen. En dat deden onze mannen, van de keeper tot de aanvaller. Vlak voor tijd scoorde Mika met een frommelgoal de bevrijdende 3-1.

SVF wint het toernooi bij VVIJ!!

Wat een mooi seizoen voor de JO11-1. Na het kampioenschap in de najaarscompetitie, de hele mooie 6e plaats in de 1e klasse nu dus een toernooiwinst in IJsselstein.

Wat was het leuk om dit team dit jaar te trainen. Volgend seizoen zal het team grotendeels hetzelfde blijven. Alleen Lucha (naar Houten) en Merijn (naar CDW) maken een transfer naar een andere club. Heel veel succes jullie daar en ik weet zeker dat het goed gaat komen daar.

Groetjes,
René de Jong