SVF JO11-1 tegen Odijk, de Krommerijnderby

26 Nov 2017 | JO11-1, Pupillen

Wat zijn we goed bezig samen! Ik vind dat het heel goed gaat en heb er veel plezier in. M’n opa heeft een verslag van de wedstrijd gemaakt.
Groetjes van Merijn.

SVF – Odijk, de Krommerijnderby
Mika is vandaag afwezig ivm een familieweekend en Koen is helaas nog geblesseerd. Vervanger vandaag is Sem die een goede wedstrijd speelde.  Eerste vijf minuten is het wat aftasten en gaat het spel op en neer zonder kansen. Dan volgt er een mooie aanval met een pass van Bram op Toon. Goede redding van de keeper. Kort daarna weer een kans voor Bram met wederom goed keeperswerk. Daarna twee aanvallen van Odijk, die goed verdedigd worden door Merijn, Daniël en onze keeper Stijn. Na 10 minuten is daar het eerste serieuze schot op doel van Odijk, maar die gaat helaas ver over. Dan wordt een mooie steekpass van Daniël mooi afgerond door Bram en staat het 1-0.

12de minuut passt Merijn naar Bram en gaat de bal net over. Er volgt een mooie spelhervatting van Odijk, en Stijn weet dit mooi te redden. In de 16de minuut maakt Merijn een foutje, maar dit wordt gelukkig niet afgestraft door Odijk. In de 17de minuut een mooi één-tweetje van Bram naar Sem en terug naar Bram, die 2-0 scoort. Kort daarna een pass van Sem naar Bram die net over gaat. 22ste minuut een aanval via Lucha naar Toon, maar stuit helaas op de keeper. Vlak voor rust nog een driehoeksaanval van Merijn naar Lucha en die wordt schitterend door Sem afgemaakt, 3-0.

De tweede helft start Odijk met een kans, die net over gaat. In de 4de minuut een mooie uithaal van Lucha met een goede redding van de keeper. Dan in de 5de minuut is Stijn aan de beurt voor een mooie redding. 7de minuut passeert Lucha 4 spelers, maar de keeper weet hem te stoppen. 13de minuut maakt Lucha een mooie solo vanaf eigen helft met een lobje over de keeper, 4-0. 18de minuut een geweldige aanval van Odijk met weer een goede redding van Stijn. 21ste minuut maakt Odijk een doelpunt, 4-1.

Laatste minuut weten ze er nog een tweede in te schieten. 4-2.