SVF JO11-1 tegen MSV-19

29 Jan 2018 | JO11-1, Pupillen

De tweede oefenwedstrijd van 2018 is thuis tegen MSV-19 en zoals we in de kleedkamer al kunnen horen beloofd het een pittige match te worden. In de woorden van de jongens: ‘het is erop of eronder!’

Ze gaan voortvarend van start met al snel 3 schoten op doel en een mooie onderschepping van Koen. De corner die volgt is veelbelovend maar helaas gaat die mis. Als snel is Merijn gevaarlijk dicht bij het doel van Montfoort en hij scoort geweldig! 1-0! De snelheid zit er goed in en de mannen van Cothen en Montfoort zijn enorm aan elkaar gewaagd.

Stijn is duidelijk de man of the match en heeft prachtige reddingen en een keer geen bevroren tenen van het nixen! Lucha en Bram koersen op nog een doelpunt met een aantal mooie passen en pogingen op doel. Er gebeurt veel en de spanning is voelbaar langs de lijn!

De tegenstanders hebben best veel kansen maar schieten naast of ver over doel. Daniël krijgt een flinke schouderduw en vliegt twee meter opzij maar herpakt zichzelf en gaat als een pitbull achter de bal aan. Ook Mika wordt onderuit gehaald met twee nop-afdrukken op zijn enkel tot gevolg.

In de tweede helft is de tegenstander veel op onze helft en helaas is er dan al snel een tegendoelpunt. En dan 1-2…, 1-3 door een lullige bal. Daar kon Stijn niks aan doen. Stijn R. vangt een aantal lange schoten op en creëert ruimte voorin. Mika bijt zich voorin vast en het lukt om de bal bij zich te houden en speelt mooi naar Lucha.

SVF laat het koppie niet hangen en ze vechten terug en wat iedereen hoopt, gebeurt dan ook! Ze komen terug en hoe… Mooie voorzet van Lucha naar Koen die de 2-3 maakt. En Bram maakt het dan af vanuit een corner: 3-3 !

Leuke wedstrijd mannen en heel sportief gespeeld!

Mika en Femke Mulder