SVF JO11-1 tegen De Bilt JO11-2

31 Mar 2017 | JO11-1, Pupillen

Het beloofde op 25 maart op voorhand een spannend potje te worden tegen De Bilt, want zij stonden 2e in de competitie en wij 3e met hetzelfde aantal punten…….. Met 2 van onze sterspelers (Koen en Bram) geblesseerd op de bank moesten we vol aan de bak. Gelukkig wilde Duncan invallen bij ons.

SVF begon goed aan de wedstrijd. Lucha en Toon hadden mooie acties voor de goal, maar hij wilde er (nog) niet in. Toen viel het doelpunt ineens aan de andere kant…. 0-1. Dat was even balen. De tegenstander voerde de druk op, maar Marijn en Wessel verdedigden knap. Daarna was het onze beurt: uit een mooie aanval scoorde Rens de 1-1! Dat was ook de ruststand.

In de 2e helft kwam De Bilt weer opzetten en het werd helaas al snel 1-2. Tot overmaat van ramp viel onze topkeeper Liam ook nog eens snel uit met een blessure. Gelukkig wilde Duncan zijn plek innemen ook al moest ie eigenlijk al weg met z’n eigen team…..top hoor Duncan! Het spel golfde daarna heen en weer. Rens kopte uit een corner net over, een mooi schot van Wessel werd door hun keeper gekeerd en Toons acties voorin leverde nog diverse corners op. En achterin stonden Jason en Duncan hun mannetje met een paar mooie reddingen.

Toch viel uiteindelijk de verdiende gelijkmaker: Rens gaf een mooie voorzet op Lucha, die hem fraai met een boogje het doel in lepelde: 2-2! De laatste minuten waren bloedspannend. Alle trouwe fans zijn jaren ouder geworden, maar het verdiende punt werd binnengesleept.

Wat een spannende en goede wedstrijd jongens, top gedaan!

Rens & Pauline