SVF JO11-1 tegen Candia JO11-1

29 Mar 2017 | JO11-1, Pupillen

Na even overleg nog in de kleedkamer begon de wedstrijd tegen Candia. Gelijk was er al een kans door Lucha en Merijn. Het gaat even over en weer. Maar dan toch een score door een mooie kopbal van Rens vanuit een vrije trap genomen door Lucha. Het staat 0-1 voor SVF.

Dan kan ook de tegenpartij scoren. Helaas 1-1. Nu is SVF weer aan de beurt. Het word 1-2 voor SVF gescoord door Lucha. Aanval vanaf het middenveld met een diepe paas van Wessel. Maar SVF houd niet op en scoort weer! 1-3 . Dit door een goed samen spel tussen Jason en Toon en Toon maakte het af door te scoren.

Bijna op de valreep werd er weer gescoord. 1-4 voor Svf. Mooie bal van Rens naar Lucha die de bal weer paasde naar Toon en die maakte de laatste score! Mooie wedstrijd. Goed gespeeld, Mannen!

Helaas 2 spelers op de Blessure Bank. Koen en Bram. sterkte Mannen

Alex de Kruiff