SVF JO11-1 tegen AFC Quick 1890 JO11-3

12 Nov 2017 | JO11-1, Pupillen

We begonnen al in de kleedkamer tegen elkaar dat we vandaag een makelijke tegenstander zouden krijgen. Onze leiders Rene, Stefan en Peter hoorden dat en dachten daar gelijk heel anders over. We kregen gelijk een hele preek van ze in de kleedkamer dat we niet goed met de voorbereiding bezig waren. Wij hadden zoiets van dat zal wel weer, en begonnen gelijk weer te lachen en te dollen. Na weer een hele preek van onze leiders en de opstelling gingen we maar naar buiten.

Warming upje doen, de jongens mij even inschieten. Prima nu de wedstrijd. We begonnen prima, Bram scoorde al gauw de 1-0. lekker. Toen kwam Quick met een afstandschot over mij heen 1-1. wel een mooi doelpunt, kon ik nooit bij. Maar wij hebben Bram. die schoot er daarna nog 1 in 2-1. We liepen echt niet goed te voetballen, waren niet goed met ons koppie erbij te gehaast allemaal, niet goed aanspeelbaar, slechte passes, gewoon niet scherp genoeg.

En dat kregen we natuurlijk allemaal te horen in de rust van onze leiders. En dat ging dus zo van, nou mannen zien jullie nou wat er van komt? Maar goed toch werd het nog 3-1. zou dat de omslag zijn? Nee hoor, daar kwam Quick 3-2 uit een corner. gaan we weer. gelijk na de aftrap richting doel voorzet doelpunt, Bram 4-2. lekker. Ondanks dat we slecht liepen te voetballen scoorde we wel doelpunten. Maar dat doet Quick ook! Bam 4-3. Gaan we weer. Lucha maakt de 5-3 dan zou toch denken Quick moet daar toch een keer klaar mee zijn? Nee hoor, daar zijn ze weer,5-4. blijft wel spannend zo. Gelukkig maakt Lucha vlak voor het einde nog 6-4 en de 3 punten zijn weer binnen.

Onze leiders waren niet tevreden over de wedstrijd van vandaag maar ze zeiden wel dat zulke wedstrijden er ook tussen zitten tijdens de competitie. Ja wij hebben zoiets van, we hebben toch gewonnen!

Stijn de Gier