SVF JO10-2G – Vriendenschaar JO10-5 7 december 2019

16 Dec 2019 | JO10-2

Een mooie dag, maar ook een drukke dag vandaag voor JO10-2. Onze toppers hebben de ‘interne’ wedstrijd binnen SVF mbt de Grote Club Actie over de streep getrokken. Maar liefst gemiddeld 18 loten per speler zijn er verkocht! We mogen vandaag na de wedstrijd namens het bestuur een patatje eten en iets lekkers drinken. Op de website is hierover meer gepubliceerd en zijn foto’s beschikbaar.

We hebben ook gevoetbald vandaag, maar voordat we dat gingen doen moesten we ook op de foto met de nieuwe tenues! Beschikbaar gesteld door Gezinshuis Helder Cothen en Familierestaurant De Jonge Graaf. Je begrijpt……er gebeurde wel wat op deze dag. En hoe is er dan gevoetbald? Nou, tegen Vriendenschaar. En? Euhh….. Een kort verslag;
De wedstrijd verliep moeizaam. Vriendenschaar was een maatje te groot. Al was bij SVF het koppie er ook niet helemaal bij. Logisch met en na alle ‘randzaken’. Ook kwam in deze wedstrijd duidelijk naar voren dat we toch iets meer afspraken moeten gaan maken, elkaar helpen en goed overleggen.

Vriendenschaar gleed af en toe als een mes door de boter. Maar goed, dat heet ontwikkeling en moeten we met elkaar aan werken. De wedstrijd verliep eentonig. Vriendenschaar scoorde er -te- lustig op los en dat kwam mede door hun listige spel. Met rust reeds 0-6. Eindstand 1-12 waarbij nog een goal voor de eer door Lars.
Op naar volgende week……tegen Aurora in Werkhoven.

⚽