SVF JO10-1 – Vriendenschaar JO10-1

28 Aug 2016 | JO10-1

Vandaag 27 augustus was het weer zo ver, eindelijk weer een wedstrijd voetballen. We hadden door de hitte niet vol getraind dus we waren lekker fit.

Om 9:15 beginnen, mooi weer niet te warm dus dat begint goed. Omdat onze Jan Willem er vandaag niet was gingen Nancy en Arthur ons coachen. Na de opstelling door gesproken te hebben klonk het fluitsignaal.

Wat er toen gebeurde was niet helemaal duidelijk maar binnen 3 minuten stonden we met 2-0 achter… Nu waren we wakker en gingen we los.

We kwamen veel beter in de wedstrijd maar hadden het vizier niet op scherp, paal, naast, of de keeper had hem.

In de rust kregen we even nieuwe instructies en dat werkte na 5 minuten hadden we de stand weer gelijk getrokken door twee doelpunten van Sem.

Helaas scoorde hun toen de 2-3 binnen nadat Jurre in eerste instantie de bal keurig had gehouden ging die er via de rebound toch in. We lieten ons niet kennen en na goed samenspel legde Jari de 3-3 erin. Toen werd het pas echt spannend… We kregen genoeg kansen maar als je die niet maakt krijg je de bal om je oren en inderdaad 3-4 in de ene laatste minuut. Daar baalde we wel van maar helaas de tijd was om.

Ik heb wel heel lekker gespeeld en was blij dat we weer mochten voetballen al had ik natuurlijk liever gewonnen. Volgende week beter hoop ik.

Groetjes Sem Zumbrink