SVF JO10-1 tegen VOP JO10-2

13 Oct 2016 | JO10-1, Pupillen

Afgelopen zaterdag was ik aanvoerder. We speelden op het echte gras en deden met elkaar een goede warming-up voordat we aan de wedstrijd begonnen. Ook namen we met elkaar de tactiek door. Jari had last van zijn achillespees en moest een paar weekjes rust houden. Aan de kant moedigde hij ons aan. Dave uit J011-3 hielp ons in zijn plek.

Ik stond verdediging met Sven en Sjors en Dustin in het doel. De eerste 10 minuten gingen we gelijk op, probeerden kansen te maken om te kunnen scoren. De tegenpartij was echter pittig, goed op elkaar ingespeeld en ik vond de meesten ook best groot. Helaas ging het hierna mis. Binnen een kwartier scoorden ze zomaar 4 keer!

We kregen moeilijk vat op hun spel en Dustin deed super zijn best om meer goals tegen te houden. Jurre, Beau, en Sem renden zich suf om toch te proberen in de buurt van goal te komen. Jurre kreeg een kans, maar deze zat niet.

In de tweede helft ging we opnieuw ervoor, maar helaas, we konden niet meer bij ze in de buurt komen. Ze scoorden er nog 3 en zo verloren we met 0-7. Erg balen, want de afgelopen weken ging het juist zo lekker.

We hebben zeker wat punten waar we aan gaan werken, zoals goede passes  maken en proberen als verdediging vat op een sterke tegenstander te krijgen . Maar het was een mooie wedstrijd, waarin we zijn blijven strijden met elkaar!

Mijn moeder was erg blij met de was, ze zei dat ze kon zien dat we superhard gewerkt hadden, want er zaten erg vel vlekken in de witte broekjes! 🙂

Imre van de Vegte

Schrijf je in voor de nieuwsbrief